HomeGy.I.K.KeresésTaglistaCsoportokRegisztrációBelépés
Belépés
Felhasználónév:
Jelszó:
Automatikus bejelentkezés: 
:: Elfelejtettem a jelszavam!

Share | 
 

 Erő képességek

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down 
SzerzőÜzenet
Revan

avatar
Admin


Erő képességek



Telekinézis:

A telekinézis vagy tárgymozgatás a legismertebb képesség, amivel az Erő-használük rendelkeznek, és az egyik legtöbbet használt is egyben. Egyaránt lehet vele dolgokat ellökni, közelebb húzni, eldobni vagy csak simán mozgatni, a hatékonyság pedig csak az Erő-használó képzettségén múlik: két ponttal legfeljebb egy kisméretű tárgy mozgatható magabiztosan, hússzal viszont akár egy több száz kilogrammot nyomó tárgy is megmozdíthatóvá válik.

Pont feltétel: 1 pont az Erő képzettségen.
--------------------

Érzékelés:

Ezzel a képzettséggel az Erő-használó képes az Erőt érzékszervként használni, felfedezni az élőlényeket, különösen más Erő-használókat maga körül, illetve képes megérezni az érzelmeket. Minél nagyobb a képzettsége egy Erő-használónak, annál nagyobb a távolság, amit lefed. A képesség hatékonyabb közeli ismerősön, akit akár több bolygóval arrébb is meg lehet érezni. Ha valaki használja az Elrejtőzés képzettséget, a két játékos pontjai és a távolság közöttük dönti el, hogy sikeresen észlelhető-e.

Pont feltétel: 1 pont az Erő képzettségen
--------------------

Elrejtőzés:

Ezzel a képességgel lehet elrejtőzni más Erő-használók Érzékelés képessége elől. A képzettség magas szinten fenntartható más kisebb képességek használata mellett, de más képességek használata általában megtöri a hatást.

Pont feltétel: 1 pont az Erő képzettségen
-------------------

Koncentráció:

Ezzel a képességgel az Erő-használók képesek minimálisra csökkenteni a reakcióidejüket, lényegesen megnövelve a harci képességeik hatékonyságát. Ezt a képességet használják ahhoz, hogy akár vakon is elüssenek feléjük lőtt lövedékeket. A körülmények sokszor megzavarják ezt a koncentrációt, a karakter képzettsége dönti el, hogy mennyire ellenálló.

Pont feltétel: 1 pont az Erő képzettségen
--------------------

Erő sebesség:

Ezzel a képességgel az Erő-használók megnövelik a sebességüket, magas szinten akár hihetetlen mértékben is. Ezt a képzettséget általában menekülésnél vagy kitérésnél használják, de támadásnál is hasznos lehet. A képzettség dönti el, hogy mennyire gyorsul fel, és meddig bírja az adott sebességet tartani a karakter.

Pont feltétel: 1 pont az Erő képzettségen
--------------------

Erő ugrás:

Ennek a képzettségnek a használatával képesek az Erő-használók a normális magasság és távolság többszörösére ugrani. A természetes fizikai képességeken kívül a képzettség mértéke dönti el, hogy mekkora mértékben nőnek a karakter képességei.

Pont feltétel: 1 pont az Erő képzettségen
--------------------

Erő ellenállás:

Ezt a képességet használják az Erő-használók, hogy megvédjék magukat más Erő-használóktól. A védelem mértéke azon múlik, hogy mennyire képzett ő és az ellenfél, illetve hogy mennyi figyelmet fordít a képesség használatára.

Pont feltétel: 1 pont az Erő képzettségen
--------------------

Kitartás:

A képzettséggel az Erő-használók képesek kifeszíteni a tűrőképességüket, átmenetileg felülemelkedni a testükön és az elméjükön. Ezzel a képzettséggel átmenetileg leküzdhető a nagyon komoly fájdalom is, de akár a bénult testrészek is mozgásra bírhatóak vele rövidebb időre. A hatékonyság mértéke a képzettségen és a leküzdendő sérülés mértékén múlik. Fontos megjegyezni, hogy a sérülés ettől nem múlik el, és a test erőltetése sok esetben további kárt okozhat.

Pont feltétel: 2 pont az Erő képzettségen
--------------------

Erő pajzs:

Ezzel a képzettséggel az Erő-használó egy pajzsot hoz létre, amivel megállítja a fizikai támadásokat. A pajzs ereje a képzettségén és a koncentrációján múlik. Fontos megjegyezni, hogy folyamatos nyomás alatt bármelyik Erő-használó pajzsa megtörik viszonylag gyorsan.

Pont feltétel: 3 pont az Erő képzettségen
--------------------

Elmetrükk:

Ezzel a képességgel az Erő-használó beleültethet egy gondolatot valaki fejébe, parancsot adhat neki. A siker a képzettségen lévő pontokon, a célpont akaraterején és a kérésen múlik: minél nagyobb és természetellenesebb dolgot kér valaki, annál nehezebben veszi rá a célpontját.

Pont feltétel: 4 pont az Erő képzettségen
--------------------

Illúzió:

Ezzel a képzettséggel az Erő-használó képes illúziókat létrehozni. Hogy mennyire összetettek és mennyire nehéz átlátni rajtuk, sokban múlik azon, hogy hány pontja van és mit akar mutatni. Képes minden érzékszervet befolyásolni az Erő-érzékelésen kívül, de nagyon megterhelő, és elképesztően nehéz létrehozni valamit, amin nem lehet átlátni. Sok sötét oldali Erő-használó használja ezt a képességet, hogy elrejtse a világ elől a testén végbement változásokat.

Pont feltétel: 6 pont az Erő képzettségen
--------------------

Láthatatlanság:

Ezzel a képzettséggel az Erő-használó képes a szem számára teljesen láthatatlanná válni. A hatékonyság a képzettségre tett pontokon, a látási viszonyokon, az ellenfél látásán és a távolságon múlik. Nagyon fontos megjegyezni, hogy ez a képesség nem hat ki más érzékszervekre, és nagyon komoly koncentrációt igényel, amit a viszonylag lassú mozgáson kívül bármi más megtör.

Pont feltétel: 6 pont az Erő képzettségen
--------------------

Elkábítás:

Ezzel a képességgel az Erő-használó képes elaltatni valakit. A képesség használatához el kell húznia a kezét az illető arca előtt. A képesség sikeressége a képzettségen és a célpont akaraterején múlik.

Pont feltétel: 8 pont az Erő képzettségen
--------------------

Erő zúzás:

Ezzel a képességgel az Erő-használó képes egy koncentrált lökést elindítani, ami megrongálja azt, amibe becsapódik. A siker a képzettségre tett pontokon és a célpont ellenállásán múlik.

Pont feltétel: 8 pont az Erő képzettségen
--------------------

Elmeszonda:

Az elmeszonda képes információkat szerezni mások gondolataiból és emlékeiből. Ez a képesség rendkívül fájdalmas a célpont számára, ha ellenáll, egyéb esetben nem érzi kellemetlennek. A képesség sikere a képzettségen és a célpont akaraterején múlik. A használathoz nagyon közel kell lenni a célponthoz, kimerítő, és komoly lyukat nyit a használó védelmén.

Pont feltétel: 10 pont az Erő képzettségen
-------------------

Energiaelnyelés:

A képességgel az Erőhasználó képes elnyelni az energiát, például az Erő-villámokat vagy lézerlövedékeket, illetve akár egy fénykard pengéjét is deaktiválhatja vele pár percre. Rendkívül bonyolult, koncentrációt igénylő képzettség, ami nagyon veszélyes: hagyni kell az energiát becsapódni és szétáramolni a testben, sikertelenség esetén ez általában halállal vagy súlyos sérüléssel jár. A siker az elnyelendő energián és a képzettségen lévő pontokon múlik.

Pont feltétel: 15 pont. 25 ponttól a képességgel az elnyelt energia a saját energiához adható vagy visszavezethető a célpontra.
--------------------

Világos Oldal

Empátia:

Az empátia az elmetrükk és az érzékelés fejlettebb kombinációja, segítségével megérezhető valaki pontos elmeállapota, és egyúttal megnyugtathatóvá teszi a célpontot. Általában harag vagy fájdalom ellen használják, a siker a képzettségre tett pontokon, illetve a célpont ellenállásán/lelkiállapotán múlik.

Pont feltétel: 5 pont az Erő képzettségen
-------------------

Zen:

A Koncentráció fejlettebb formája, segítségével a karakter képes ráhangolódni az Erőre, ezzel felerősítve a reflexeit és az érzékszerveit, illetve elcsitítani az érzelmeit. A képesség sikerének mértéke a használó képzettségén múlik. A háborgó lelkiállapot ronthatja a képesség sikerének mértékét.

Pont feltétel: 8 pont az Erő képzettségen
-------------------

Gyógyítás:

A képzettséggel az Erő-használó képes sérüléseket meggyógyítani, akár magán, akár más élőlényen. A gyógyítás mértéke és sebessége függ a karakter képzettségétől és a gyógyítandó sérülés súlyosságától. A képesség használható betegségek vagy mérgek semlegesítésére is.

Pont feltétel: 10 pont az Erő képzettségen
-------------------

Hibernáció:

A képzettséggel az Erő-használó képes leállítani a szervezete működését, és akár hónapokig életben maradni ebben az állapotban anélkül, hogy bármit változna a teste egészségi állapota. Ez alatt az idő alatt a betegségek, sérülések, mérgek nem tesznek további kárt a testében, de vele együtt ezek is hibernálódnak, nem tűnnek el. Az, hogy az Erő-használó mennyire pontosan tudja befolyásolni, hogy mikor ébredjen fel, a képzettségétől függ.

Pont feltétel: 12 pont az Erő képzettségen
--------------------

Csatameditáció:

Ezzel a képességgel az Erő-használó képes megszilárdítani a csapatai koncentrációját és akaraterejét, illetve csökkenteni a reakcióidejüket. Általában teljes koncentrációt igényel, de a képzettebb Erő-használók képesek akár maguk is harcolni, miközben használják ezt a képességet. Az, hogy mekkora tömegre terjeszthető ki, az Erő-képzettségen múlik, de már minimum szinten is százakról van szó.

Pont feltétel: 20 pont az Erő képzettségen. 25 ponttól az Erő-használó képes mozogni és egyszerűbb képességeket használni, miközben ezt a képességet használja.
-------------------

Eggyé válás az Erővel:

Ezzel a képességgel a Világos Oldali Erő-használó halhatatlanná válik: abban a pillanatban, hogy meghal, a teste eltűnik, a tudata pedig egybeolvad az Erővel, nem veszik el másokéval ellentétben. Aki eggyé válik az Erővel, erősebbé válik, mint korábban bármikor, bár ez az erő nem feltétlenül érvényesül a fizikai világban, és azok, akik elérik ezt a szintet, ritkán törekednek a hatalmuk érvényesítésére.

Pont feltétel: 30 pont az Erő képzettségen.
--------------------

Sötét oldal


Erő fojtás:

A képességgel az Erő-használó képes összeszorítani a célpontját, általában egy másik élőlény torkát. A képesség hatékonysága a képzettségre tett pontokon múlik, könnyebb gyenge akaratú célpontokon használni. Általában látni vagy érezni kell a célpontot a használathoz.

Pont feltétel: 5 pont az Erő képzettségen. 15 ponttól alkalmazható nagyobb távolságokból is élőkép használatával.
--------------------

Harag:

A képesség használatával az Erőhasználó képes felhasználni a haragját, hogy komolyan megnövelje a fizikai erejét, a sebességét és a fájdalomtűrését. A képesség hatékonyságának mértéke a felhalmozott harag mértékén és a képzettségre tett pontokon múlik. Fontos megjegyezni, hogy a képzettség jelentősen csökkenti a koncentrációt és az önkontrollt.

Pont feltétel: 5 pont az Erő képzettségen.
--------------------

Erő sikoly:

Ezzel a képességgel az Erő-használó egy üvöltésbe sűríti bele az érzelmeit, ez a hanghullám pedig összezúz mindent az útjában, a közellevőket gyakran megzavarja egy pillanatra. A képesség ereje az Erő-használó érzelmeinek erősségén és a képzettségre tett pontokon múlik. Enyhén roncsolja a torkot, egymás után többször használva súlyosan roncsolhatja a használó hangját.

Pont feltétel: 7 pont az Erő képzettségen.
--------------------

Rettegés:

Ezzel a képességgel a használó képes rettegést kiváltani a célpontjából. A képzettség sikerének mértéke a képzettségen és a célpont akaraterején múlik, az eredmény a kellemetlenség és a tébolyt okozó félelem között változhat.

Pont feltétel: 10 pont az Erő képzettségen
--------------------

Erő-villám:

A képzettség használatával az Erő-használó villámokat hoz létre, amik a végtagjait elhagyva hatalmas pusztítást végeznek. A hatékonyság a képzettségre tett pontokon múlik, illetve a karakter érzelmeinek mélységén. A képzettség kétélű fegyver: ha túl közel ütközik akadályba, például egy fénykardba, visszaüthetnek a villámok a használóra.

Pont feltétel: 12 pont az Erő képzettségen. Nem használható mechanikus végtaggal, az azonnal súlyos sérülést okoz a használónak, ha megpróbálja.
--------------------

Energiaelszívás:

Ezzel a képzettséggel az Erő-használó képes elszívni mások életenergiáját, és a saját erejéhez adni azt. Ez átmenetileg ellátja őket többletenergiával, az áldozat pedig meggyengül, szélsőséges esetben a képesség meg is ölheti. A hatékonyság a képzettségen és a célpont akaraterején, illetve egészségi állapotán múlik.

Pont feltétel: 20 pont az Erő képzettségen.
-------------------

Erő-vihar:

A képesség az Erő-villám erősebb változata, amivel egy nagy területet képes maga körül elpusztítani maga körül a fentről lesújtó villámokkal. A képesség ereje és területe az érzelmeken és a képzettségre tett pontokon múlik, de már alacsony szinten is hasonló a hatása, mint egy bombázásnak. Ez a képzettség rendkívül megterhelő, akár egy órára is képtelenné teheti rá az Erő-használót, hogy újra az Erőhöz folyamodjon.

Pont feltétel: 30 pont az Erő képzettségen. Mivel a villámok ezúttal nem a végtagokból törnek elő, hanem az égből, használható mechanikus végtagokkal is.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Revan

avatar
Admin


Az Erő használata és korlátai



Általánosságban elmondható, hogy minél erősebb egy Erő-használó, annál több és annál nagyobb dolgot képes egyszerre megtenni, annál lassabban fárad el, és annál gyorsabban nyeri vissza az erejét is egy megterhelő képesség használata után. Ezeket természetesen befolyásolják a körülmények: a sérülések és a fáradtság megterhelőek minden Erő-használó számára, a Világos oldali Erő-használókat meggyengíti a koncentráció hiánya, a fájdalom és az erős érzelmek, a Sötét oldali Erő-használók pedig gyengébbek, ha dekoncentráltak és gyengébbek az érzelmeik. Ezeket a körülményeket nehéz mérlegelni, és nem is lehet mindent a pontrendszerrel megmagyarázni, de alább megpróbálunk rendszert adni hozzá, hogy mit lehet megtenni, és mit nem lehet.
Ha a leírásuk nem mondja ki külön, egyszerre lehet több Erő-képességet is használni, esetleg egyet alkalmazni több célponton, de ez fokozottan megterhelő, és a pontkövetelményeik összege nem haladhatja meg a játékos Erőre tett pontjait. Például, ha valaki egyszerre akarja használni a Koncentráció és az Erő Pajzs képességet, legalább 4 pontja kell, hogy legyen az Erő képességén, a figyelme pedig megoszlik a két képesség között, ezért egyik sem lesz olyan hatékony, mintha külön-külön használná őket. Hasonló a helyzet, ha valaki az Empátia vagy az Erő fojtás képességet akarja használni egyszerre több célponton: mindkét esetben annyiszor 5 pont kell, ahány célpont van, és a hatás közel sem lesz olyan komoly, mintha azt a karakter egyetlen célponttal próbálta volna meg.

Példák:

1. példa: Egy sith lord 14 pontos Erő képzettséggel megpróbálja Telekinézissel magához húzni a fénykardját, miközben Erő-villámmal sújt le egy jedi lovagra. A lovag padawanjának 2 pont van az Erő képességén, és szintén maga felé húzza a fénykardot az Erővel- a fénykard megáll félúton a levegőben, mert a sith lord ereje nagyobb részét az Erő-villám fenntartására fordítja. Patthelyzetbe került, nem tudja mindkét feladatot megoldani egyszerre: vagy elengedi a kardot, és tovább erősíti a villámait, vagy megszünteti a támadást a lovag ellen, hogy elvegye a tanítványtól a kardot.

2. példa: Egy jedi lovag 6 pontos Erő képességgel leemel a fáról egy kisebb macskafélét, aki hevesen tiltakozik a láthatatlan érintés ellen. A lovag megérinti a állatot az Empátia képességével, hogy megnyugtassa, így még éppen marad annyi ereje, hogy ne ejtse le, de az állat túl rémült hozzá, hogy ennyi figyelem az Empátia képességre elég legyen. A jedinek döntenie kell: gyorsan a földre teszi az állatot, azután nyugtatja meg, vagy tovább próbálkozik, miközben lassan leereszti a földre.

3. példa: Egy jedi mester három sith orgyilkossal kényszerült egyszerre harcba szállni: 22 pontja van az Erő képességén, amit nagyrészt arra használ, hogy egy Erő Pajzzsal blokkolja a közülük legerősebb 12 pontos Erő-villámát. A maradék erejét arra használja, hogy a Zen képességet használva megerősítse magát, hogy addig is távol tudja tartani a másik két orgyilkos fénykardját.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Revan

avatar
Admin


A Világos és a Sötét Oldal



Az Erőnek két oldala van: a Világos és a Sötét Oldal. Minden élőlény, még azok is, akik nem Erő-érzékenyek, az egyik oldal felé húznak: ez esetükben ugyan kevéssé látható, ha szélsőségesen az egyik oldalhoz tartoznak, azt az Erő-használók megérezhetik. Ami az Erő-használókat illeti, az életüket, a képességeiket, a filozófiájukat komolyan befolyásolja, hogy melyik oldalhoz tartoznak.
A Világos Oldal az egyensúlyra, az önzetlenségre és a békére épül: ahhoz, hogy valaki igazán a mesterévé váljon, uralnia kell az érzelmeit, el kell engednie a materiális kötöttségeit, és meg kell találnia a belső békéjét. A Világos Oldal talán legfontosabb filozófiai tanítása, hogy minden élet fontos, az aprótól a hatalmasig, a jótól a gonoszig mindnek értéke van, amit nem szabad elvenni. A Világos Oldal követői soha nem ölnek, ha az elkerülhető, és akkor sem szívesen teszik. A Világos Oldal Erő-használói az érzelmi egyensúlyból, belső békéből nyerik az erejüket.
A Sötét Oldal a vágyakra, az érzelmekre és a kontrollra épül: követői úgy igyekeznek szabadságot, boldogságot nyerni, hogy az érzelmeiket üldözik, kiteljesítik az egyéniségüket és igyekeznek irányítani a eseményeket, a világot, hogy megszabaduljanak a véletlenektől. A Sötét Oldal követői számára egyértelműen a vágyak, az érzelmek a legfontosabbak, amit filozófiájuk szerint soha nem szabad elhanyagolni, és amint lehet, szabadon kell engedni őket. A Sötét Oldal Erő-használói az erős érzelmekből nyerik az erejüket. A Sötét Oldal idővel elkezdi megváltoztatni az Erő-használó külsejét: először a szeme válik világító sárgás-vörössé, azután ennél látványosabb torzulások jelenhetnek meg- fontos azonban, hogy nem mindenkinél, és nem ugyanolyan mértékben jelentkeznek ezek a változások.
Bár az esetek döntő többségében helytálló a leegyszerűsítés, miszerint a Világos a jó, a Sötét pedig a rossz oldal, ha valaki az intelligens fajok erkölcsi és morális értékei szerint állapítja meg, hogy mi a jó és mi a rossz, rengeteg kivételt találhat. Volt olyan jedi a történelemben, aki úgy hitte, hogy a harmóniát és a békét az Intelligens fajok pusztulásával és az állatok, növények egyeduralmának elérésével lehet csak elérni, de ezeknek a szélsőséges elveknek az ellenére is a Világos Oldalt követte. És volt olyan sith, aki, bár a vágyait és érzelmeit üldözte, és ölt is értük, azok a vágyak egy szebb, utópikus világ létrehozására irányultak- de rengeteg az olyan sith is, aki nem vágyik sokkal többre, mint egy számára különleges valaki boldoggá tételére.
Bár nagyon kevesen vannak, előfordulnak olyan Erő-használók, akik hosszú távon nem tartoznak egyik oldalhoz sem: ezek az Erő-használók folyamatos egyensúlyban tartják a két oldalt, sokszor egymásnak látszólag ellentmondó (de talán egy cél felé mutató) dolgokat tesznek. Nagyon ritka, hogy valaki sokáig megmaradjon ebben az állapotban: mindkét oldal húzza maga felé az Erő-használót, aki előbb-utóbb általában enged az egyiknek. Azok, akik semleges affinitásúak, megtartják az egyensúlyt az érzelmek és a béke, az önzetlenség és a vágyak között.
A karaktere megalkotásakor minden Erő-használónak jeleznie kell, hogy a Világos vagy a Sötét Oldalhoz tartozik, esetleg Semleges beállítottságú. Fontos, hogy bár léteznek a Sötét Oldalon álló jedik és a Világos Oldalon álló sithek, egyik szervezet sem túl toleráns azokkal a tagjaikkal, akik az Erő másik oldalán állnak.

Minden karakter megkapja induláskor az összes olyan semleges képességet, aminek nem nagyobb a pontkövetelménye, mint az ő Erőre tett pontjai; emellett a Világos és a Sötét Oldalhoz tartozó karakterek éppen úgy megkapják azokat a saját oldaluknak megfelelő képességeket, amik megfelelnek a pontkövetelményüknek. A Semleges karakterek csak a semleges képességeket kapják meg, de azok 2 ponttal erősebbnek számítanak az ő kezükben.


Nem mindenki marad örökké ugyanolyan: a karakterek változása befolyásolhatja az oldalt, amihez tartoznak, ez pedig befolyással van arra, hogy hogyan tudja megérinteni az Erőt. A Semleges Oldalról elkerülni bármelyik irányba rendkívül könnyű; könnyebb, mint megmaradni affinitás nélkül, semlegessé válni pedig szinte lehetetlenül nehéz, ha valaki már az egyik oldalt járja. Elég könnyű a Világos Oldalról átkerülni a Sötét Oldalra is: ha valaki a saját vágyait és érzelmeit a harmónia, a béke vagy az élet elé helyezi, és úgy cselekszik, már el is bukott. A Sötét Oldalt elhagyni a Világos Oldalért jóval nehezebb: valakinek, aki a saját vágyait, érzelmeit követte, rendkívül nehéz önzetlenné válnia, valami magánál nagyobb dolgot a vágyai elé helyeznie.
Ha valakinek megváltozik az affinitása, elveszíti az összes olyan képességét, amit az affinitásából nyer: abban a pillanatban, hogy egy jedi a Sötét Oldalra bukik, elveszíti a képességét rá, hogy a Világos Oldalhoz tartozó képességeket használja, ahogyan ez igaz fordítva is. Ez nem jelenti azonban, hogy bármit megkap a másik oldalhoz tartozó képességekből cserébe: azokat is meg kell tanulnia. Ha valaki visszatér az eredeti oldalra, ahol volt, például egy bukott jedi újra megtalálta a fényt, megkapja a képességeket, amiket régen tudott- valójában nem veszítette el őket soha, csupán a képessége veszett el, hogy megérintse a Világos Oldalt.
Az oldalon lehetőség van pontozni a játékosok előtörténetét és hozzászólásait, azt illetően, hogy az olvasó szerint az inkább Világos vagy Sötét Oldali volt-e. Ez ugyan nem befolyásolja a játékosok affinitását közvetlenül, de mind a játékos, mind a mesélő láthatja, hogy a közösség hogyan vélekedik a karakterről. A játékos bármikor dönthet úgy, hogy a karaktere valamiért oldalt vált (persze ha az indokolt), egyes esetekben pedig a staff is jelezheti egy játékosnak, hogy a karaktere már régen elhagyta az eredeti útját.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
 
Erő képességek
Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Vissza az elejére 
1 / 1 oldal
 Similar topics
-
» Speciális Képességek (Összesítő)
» -=Sharingan=-
» -=Unazaki klán=-
» Mizukage palota
» Rikudou Sennin és a Chakra Eredete

Permissions in this forum:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Star Wars - Children of the Force :: Közösség :: Tudástár :: Képességek, fegyverek, járművek, felszerelések-
Ugrás: