KezdőlapKezdőlap  Legutóbbi képekLegutóbbi képek  KeresésKeresés  RegisztrációRegisztráció  BelépésBelépés  
Belépés
Felhasználónév:
Jelszó:
Automatikus bejelentkezés: 
:: Elfelejtettem a jelszavam!
Multi váltó





Ki van itt?
Jelenleg 1 felhasználó van itt :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 1 vendég

Nincs

A legtöbb felhasználó (15 fő) Hétf. Aug. 08, 2022 6:56 pm-kor volt itt.
Legutóbbi témák
» Silhouette Frpg
Erő képességek Icon_minitimeby Vendég Hétf. Ápr. 15, 2019 11:33 am

» World of witchers
Erő képességek Icon_minitimeby Vendég Kedd Szept. 11, 2018 2:36 pm

» 296 - Wretched hive
Erő képességek Icon_minitimeby Miraon Nen Pént. Aug. 31, 2018 1:34 pm

» Welcome on board, my lord!
Erő képességek Icon_minitimeby Red Kerrigan Pént. Aug. 31, 2018 2:07 am

» A Véres Aukció [Kaland]
Erő képességek Icon_minitimeby Revan Szer. Júl. 04, 2018 4:10 am


Megosztás
 

 Erő képességek

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down 
SzerzőÜzenet
Revan
Admin

Revan

☽ Reagszám :
84

Erő képességek Empty
TémanyitásTárgy: Erő képességek   Erő képességek Icon_minitimePént. Ápr. 14, 2017 12:12 am

Erő képességek




Telekinézis:

A telekinézis vagy tárgymozgatás a legismertebb képesség, amivel az Erő-használük rendelkeznek, és az egyik legtöbbet használt is egyben. Egyaránt lehet vele dolgokat ellökni, közelebb húzni, eldobni vagy csak simán mozgatni, a hatékonyság pedig csak az Erő-használó képzettségén múlik: két ponttal legfeljebb egy kisméretű tárgy mozgatható magabiztosan, hússzal viszont akár egy több száz kilogrammot nyomó tárgy is megmozdíthatóvá válik.

Pont feltétel: 1 pont az Erő képzettségen.
--------------------

Érzékelés:

Ezzel a képzettséggel az Erő-használó képes az Erőt érzékszervként használni, felfedezni az élőlényeket, különösen más Erő-használókat maga körül, illetve képes megérezni az érzelmeket. Minél nagyobb a képzettsége egy Erő-használónak, annál nagyobb a távolság, amit lefed. A képesség hatékonyabb közeli ismerősön, akit akár több bolygóval arrébb is meg lehet érezni. Ha valaki használja az Elrejtőzés képzettséget, a két játékos pontjai és a távolság közöttük dönti el, hogy sikeresen észlelhető-e.

Pont feltétel: 1 pont az Erő képzettségen
--------------------

Elrejtőzés:

Ezzel a képességgel lehet elrejtőzni más Erő-használók Érzékelés képessége elől. A képzettség magas szinten fenntartható más kisebb képességek használata mellett, de más képességek használata általában megtöri a hatást.

Pont feltétel: 1 pont az Erő képzettségen
-------------------

Koncentráció:

Ezzel a képességgel az Erő-használók képesek minimálisra csökkenteni a reakcióidejüket, lényegesen megnövelve a harci képességeik hatékonyságát. Ezt a képességet használják ahhoz, hogy akár vakon is elüssenek feléjük lőtt lövedékeket. A körülmények sokszor megzavarják ezt a koncentrációt, a karakter képzettsége dönti el, hogy mennyire ellenálló.

Pont feltétel: 1 pont az Erő képzettségen
--------------------

Erő sebesség:

Ezzel a képességgel az Erő-használók megnövelik a sebességüket, magas szinten akár hihetetlen mértékben is. Ezt a képzettséget általában menekülésnél vagy kitérésnél használják, de támadásnál is hasznos lehet. A képzettség dönti el, hogy mennyire gyorsul fel, és meddig bírja az adott sebességet tartani a karakter.

Pont feltétel: 1 pont az Erő képzettségen
--------------------

Erő ugrás:

Ennek a képzettségnek a használatával képesek az Erő-használók a normális magasság és távolság többszörösére ugrani. A természetes fizikai képességeken kívül a képzettség mértéke dönti el, hogy mekkora mértékben nőnek a karakter képességei.

Pont feltétel: 1 pont az Erő képzettségen
--------------------

Erő ellenállás:

Ezt a képességet használják az Erő-használók, hogy megvédjék magukat más Erő-használóktól. A védelem mértéke azon múlik, hogy mennyire képzett ő és az ellenfél, illetve hogy mennyi figyelmet fordít a képesség használatára.

Pont feltétel: 1 pont az Erő képzettségen
--------------------

Kitartás:

A képzettséggel az Erő-használók képesek kifeszíteni a tűrőképességüket, átmenetileg felülemelkedni a testükön és az elméjükön. Ezzel a képzettséggel átmenetileg leküzdhető a nagyon komoly fájdalom is, de akár a bénult testrészek is mozgásra bírhatóak vele rövidebb időre. A hatékonyság mértéke a képzettségen és a leküzdendő sérülés mértékén múlik. Fontos megjegyezni, hogy a sérülés ettől nem múlik el, és a test erőltetése sok esetben további kárt okozhat.

Pont feltétel: 2 pont az Erő képzettségen
--------------------

Erő pajzs:

Ezzel a képzettséggel az Erő-használó egy pajzsot hoz létre, amivel megállítja a fizikai támadásokat. A pajzs ereje a képzettségén és a koncentrációján múlik. Fontos megjegyezni, hogy folyamatos nyomás alatt bármelyik Erő-használó pajzsa megtörik viszonylag gyorsan.

Pont feltétel: 3 pont az Erő képzettségen
--------------------

Elmetrükk:

Ezzel a képességgel az Erő-használó beleültethet egy gondolatot valaki fejébe, parancsot adhat neki. A siker a képzettségen lévő pontokon, a célpont akaraterején és a kérésen múlik: minél nagyobb és természetellenesebb dolgot kér valaki, annál nehezebben veszi rá a célpontját.

Pont feltétel: 4 pont az Erő képzettségen
--------------------

Illúzió:

Ezzel a képzettséggel az Erő-használó képes illúziókat létrehozni. Hogy mennyire összetettek és mennyire nehéz átlátni rajtuk, sokban múlik azon, hogy hány pontja van és mit akar mutatni. Képes minden érzékszervet befolyásolni az Erő-érzékelésen kívül, de nagyon megterhelő, és elképesztően nehéz létrehozni valamit, amin nem lehet átlátni. Sok sötét oldali Erő-használó használja ezt a képességet, hogy elrejtse a világ elől a testén végbement változásokat.

Pont feltétel: 6 pont az Erő képzettségen
--------------------

Láthatatlanság:

Ezzel a képzettséggel az Erő-használó képes a szem számára teljesen láthatatlanná válni. A hatékonyság a képzettségre tett pontokon, a látási viszonyokon, az ellenfél látásán és a távolságon múlik. Nagyon fontos megjegyezni, hogy ez a képesség nem hat ki más érzékszervekre, és nagyon komoly koncentrációt igényel, amit a viszonylag lassú mozgáson kívül bármi más megtör.

Pont feltétel: 6 pont az Erő képzettségen
--------------------

Elkábítás:

Ezzel a képességgel az Erő-használó képes elaltatni valakit. A képesség használatához el kell húznia a kezét az illető arca előtt. A képesség sikeressége a képzettségen és a célpont akaraterején múlik.

Pont feltétel: 8 pont az Erő képzettségen
--------------------

Erő zúzás:

Ezzel a képességgel az Erő-használó képes egy koncentrált lökést elindítani, ami megrongálja azt, amibe becsapódik. A siker a képzettségre tett pontokon és a célpont ellenállásán múlik.

Pont feltétel: 8 pont az Erő képzettségen
--------------------

Elmeszonda:

Az elmeszonda képes információkat szerezni mások gondolataiból és emlékeiből. Ez a képesség rendkívül fájdalmas a célpont számára, ha ellenáll, egyéb esetben nem érzi kellemetlennek. A képesség sikere a képzettségen és a célpont akaraterején múlik. A használathoz nagyon közel kell lenni a célponthoz, kimerítő, és komoly lyukat nyit a használó védelmén.

Pont feltétel: 10 pont az Erő képzettségen
-------------------

Energiaelnyelés:

A képességgel az Erőhasználó képes elnyelni az energiát, például az Erő-villámokat vagy lézerlövedékeket, illetve akár egy fénykard pengéjét is deaktiválhatja vele pár percre. Rendkívül bonyolult, koncentrációt igénylő képzettség, ami nagyon veszélyes: hagyni kell az energiát becsapódni és szétáramolni a testben, sikertelenség esetén ez általában halállal vagy súlyos sérüléssel jár. A siker az elnyelendő energián és a képzettségen lévő pontokon múlik.

Pont feltétel: 15 pont. 25 ponttól a képességgel az elnyelt energia a saját energiához adható vagy visszavezethető a célpontra.
--------------------

Világos Oldal


Empátia:

Az empátia az elmetrükk és az érzékelés fejlettebb kombinációja, segítségével megérezhető valaki pontos elmeállapota, és egyúttal megnyugtathatóvá teszi a célpontot. Általában harag vagy fájdalom ellen használják, a siker a képzettségre tett pontokon, illetve a célpont ellenállásán/lelkiállapotán múlik.

Pont feltétel: 5 pont az Erő képzettségen
-------------------

Zen:

A Koncentráció fejlettebb formája, segítségével a karakter képes ráhangolódni az Erőre, ezzel felerősítve a reflexeit és az érzékszerveit, illetve elcsitítani az érzelmeit. A képesség sikerének mértéke a használó képzettségén múlik. A háborgó lelkiállapot ronthatja a képesség sikerének mértékét.

Pont feltétel: 8 pont az Erő képzettségen
-------------------

Gyógyítás:

A képzettséggel az Erő-használó képes sérüléseket meggyógyítani, akár magán, akár más élőlényen. A gyógyítás mértéke és sebessége függ a karakter képzettségétől és a gyógyítandó sérülés súlyosságától. A képesség használható betegségek vagy mérgek semlegesítésére is.

Pont feltétel: 10 pont az Erő képzettségen
-------------------

Hibernáció:

A képzettséggel az Erő-használó képes leállítani a szervezete működését, és akár hónapokig életben maradni ebben az állapotban anélkül, hogy bármit változna a teste egészségi állapota. Ez alatt az idő alatt a betegségek, sérülések, mérgek nem tesznek további kárt a testében, de vele együtt ezek is hibernálódnak, nem tűnnek el. Az, hogy az Erő-használó mennyire pontosan tudja befolyásolni, hogy mikor ébredjen fel, a képzettségétől függ.

Pont feltétel: 12 pont az Erő képzettségen
--------------------

Csatameditáció:

Ezzel a képességgel az Erő-használó képes megszilárdítani a csapatai koncentrációját és akaraterejét, illetve csökkenteni a reakcióidejüket. Általában teljes koncentrációt igényel, de a képzettebb Erő-használók képesek akár maguk is harcolni, miközben használják ezt a képességet. Az, hogy mekkora tömegre terjeszthető ki, az Erő-képzettségen múlik, de már minimum szinten is százakról van szó.

Pont feltétel: 20 pont az Erő képzettségen. 25 ponttól az Erő-használó képes mozogni és egyszerűbb képességeket használni, miközben ezt a képességet használja.
-------------------

Eggyé válás az Erővel:

Ezzel a képességgel a Világos Oldali Erő-használó halhatatlanná válik: abban a pillanatban, hogy meghal, a teste eltűnik, a tudata pedig egybeolvad az Erővel, nem veszik el másokéval ellentétben. Aki eggyé válik az Erővel, erősebbé válik, mint korábban bármikor, bár ez az erő nem feltétlenül érvényesül a fizikai világban, és azok, akik elérik ezt a szintet, ritkán törekednek a hatalmuk érvényesítésére.

Pont feltétel: 30 pont az Erő képzettségen.
--------------------

Sötét oldal



Erő fojtás:

A képességgel az Erő-használó képes összeszorítani a célpontját, általában egy másik élőlény torkát. A képesség hatékonysága a képzettségre tett pontokon múlik, könnyebb gyenge akaratú célpontokon használni. Általában látni vagy érezni kell a célpontot a használathoz.

Pont feltétel: 5 pont az Erő képzettségen. 15 ponttól alkalmazható nagyobb távolságokból is élőkép használatával.
--------------------

Harag:

A képesség használatával az Erőhasználó képes felhasználni a haragját, hogy komolyan megnövelje a fizikai erejét, a sebességét és a fájdalomtűrését. A képesség hatékonyságának mértéke a felhalmozott harag mértékén és a képzettségre tett pontokon múlik. Fontos megjegyezni, hogy a képzettség jelentősen csökkenti a koncentrációt és az önkontrollt.

Pont feltétel: 5 pont az Erő képzettségen.
--------------------

Erő sikoly:

Ezzel a képességgel az Erő-használó egy üvöltésbe sűríti bele az érzelmeit, ez a hanghullám pedig összezúz mindent az útjában, a közellevőket gyakran megzavarja egy pillanatra. A képesség ereje az Erő-használó érzelmeinek erősségén és a képzettségre tett pontokon múlik. Enyhén roncsolja a torkot, egymás után többször használva súlyosan roncsolhatja a használó hangját.

Pont feltétel: 7 pont az Erő képzettségen.
--------------------

Rettegés:

Ezzel a képességgel a használó képes rettegést kiváltani a célpontjából. A képzettség sikerének mértéke a képzettségen és a célpont akaraterején múlik, az eredmény a kellemetlenség és a tébolyt okozó félelem között változhat.

Pont feltétel: 10 pont az Erő képzettségen
--------------------

Erő-villám:

A képzettség használatával az Erő-használó villámokat hoz létre, amik a végtagjait elhagyva hatalmas pusztítást végeznek. A hatékonyság a képzettségre tett pontokon múlik, illetve a karakter érzelmeinek mélységén. A képzettség kétélű fegyver: ha túl közel ütközik akadályba, például egy fénykardba, visszaüthetnek a villámok a használóra.

Pont feltétel: 12 pont az Erő képzettségen. Nem használható mechanikus végtaggal, az azonnal súlyos sérülést okoz a használónak, ha megpróbálja.
--------------------

Energiaelszívás:

Ezzel a képzettséggel az Erő-használó képes elszívni mások életenergiáját, és a saját erejéhez adni azt. Ez átmenetileg ellátja őket többletenergiával, az áldozat pedig meggyengül, szélsőséges esetben a képesség meg is ölheti. A hatékonyság a képzettségen és a célpont akaraterején, illetve egészségi állapotán múlik.

Pont feltétel: 20 pont az Erő képzettségen.
-------------------

Erő-vihar:

A képesség az Erő-villám erősebb változata, amivel egy nagy területet képes maga körül elpusztítani maga körül a fentről lesújtó villámokkal. A képesség ereje és területe az érzelmeken és a képzettségre tett pontokon múlik, de már alacsony szinten is hasonló a hatása, mint egy bombázásnak. Ez a képzettség rendkívül megterhelő, akár egy órára is képtelenné teheti rá az Erő-használót, hogy újra az Erőhöz folyamodjon.

Pont feltétel: 30 pont az Erő képzettségen. Mivel a villámok ezúttal nem a végtagokból törnek elő, hanem az égből, használható mechanikus végtagokkal is.


A hozzászólást Revan összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szomb. Dec. 30, 2017 6:47 am-kor.
Vissza az elejére Go down
Revan
Admin

Revan

☽ Reagszám :
84

Erő képességek Empty
TémanyitásTárgy: Re: Erő képességek   Erő képességek Icon_minitimeHétf. Szept. 11, 2017 3:30 pm

Az Erő használata és korlátai



Általánosságban elmondható, hogy minél erősebb egy Erő-használó, annál több és annál nagyobb dolgot képes egyszerre megtenni, annál lassabban fárad el, és annál gyorsabban nyeri vissza az erejét is egy megterhelő képesség használata után. Ezeket természetesen befolyásolják a körülmények: a sérülések és a fáradtság megterhelőek minden Erő-használó számára, a Világos oldali Erő-használókat meggyengíti a koncentráció hiánya, a fájdalom és az erős érzelmek, a Sötét oldali Erő-használók pedig gyengébbek, ha dekoncentráltak és gyengébbek az érzelmeik. Ezeket a körülményeket nehéz mérlegelni, és nem is lehet mindent a pontrendszerrel megmagyarázni, de alább megpróbálunk rendszert adni hozzá, hogy mit lehet megtenni, és mit nem lehet.
Ha a leírásuk nem mondja ki külön, egyszerre lehet több Erő-képességet is használni, esetleg egyet alkalmazni több célponton, de ez fokozottan megterhelő, és a pontkövetelményeik összege nem haladhatja meg a játékos Erőre tett pontjait. Például, ha valaki egyszerre akarja használni a Koncentráció és az Erő Pajzs képességet, legalább 4 pontja kell, hogy legyen az Erő képességén, a figyelme pedig megoszlik a két képesség között, ezért egyik sem lesz olyan hatékony, mintha külön-külön használná őket. Hasonló a helyzet, ha valaki az Empátia vagy az Erő fojtás képességet akarja használni egyszerre több célponton: mindkét esetben annyiszor 5 pont kell, ahány célpont van, és a hatás közel sem lesz olyan komoly, mintha azt a karakter egyetlen célponttal próbálta volna meg.

Példák:

1. példa: Egy sith lord 14 pontos Erő képzettséggel megpróbálja Telekinézissel magához húzni a fénykardját, miközben Erő-villámmal sújt le egy jedi lovagra. A lovag padawanjának 2 pont van az Erő képességén, és szintén maga felé húzza a fénykardot az Erővel- a fénykard megáll félúton a levegőben, mert a sith lord ereje nagyobb részét az Erő-villám fenntartására fordítja. Patthelyzetbe került, nem tudja mindkét feladatot megoldani egyszerre: vagy elengedi a kardot, és tovább erősíti a villámait, vagy megszünteti a támadást a lovag ellen, hogy elvegye a tanítványtól a kardot.

2. példa: Egy jedi lovag 6 pontos Erő képességgel leemel a fáról egy kisebb macskafélét, aki hevesen tiltakozik a láthatatlan érintés ellen. A lovag megérinti a állatot az Empátia képességével, hogy megnyugtassa, így még éppen marad annyi ereje, hogy ne ejtse le, de az állat túl rémült hozzá, hogy ennyi figyelem az Empátia képességre elég legyen. A jedinek döntenie kell: gyorsan a földre teszi az állatot, azután nyugtatja meg, vagy tovább próbálkozik, miközben lassan leereszti a földre.

3. példa: Egy jedi mester három sith orgyilkossal kényszerült egyszerre harcba szállni: 22 pontja van az Erő képességén, amit nagyrészt arra használ, hogy egy Erő Pajzzsal blokkolja a közülük legerősebb 12 pontos Erő-villámát. A maradék erejét arra használja, hogy a Zen képességet használva megerősítse magát, hogy addig is távol tudja tartani a másik két orgyilkos fénykardját.
Vissza az elejére Go down
Revan
Admin

Revan

☽ Reagszám :
84

Erő képességek Empty
TémanyitásTárgy: Re: Erő képességek   Erő képességek Icon_minitimeSzer. Szept. 13, 2017 4:38 pm

A Világos és a Sötét Oldal



Az Erőnek két oldala van: a Világos és a Sötét Oldal. Minden élőlény, még azok is, akik nem Erő-érzékenyek, az egyik oldal felé húznak: ez esetükben ugyan kevéssé látható, ha szélsőségesen az egyik oldalhoz tartoznak, azt az Erő-használók megérezhetik. Ami az Erő-használókat illeti, az életüket, a képességeiket, a filozófiájukat komolyan befolyásolja, hogy melyik oldalhoz tartoznak.
A Világos Oldal az egyensúlyra, az önzetlenségre és a békére épül: ahhoz, hogy valaki igazán a mesterévé váljon, uralnia kell az érzelmeit, el kell engednie a materiális kötöttségeit, és meg kell találnia a belső békéjét. A Világos Oldal talán legfontosabb filozófiai tanítása, hogy minden élet fontos, az aprótól a hatalmasig, a jótól a gonoszig mindnek értéke van, amit nem szabad elvenni. A Világos Oldal követői soha nem ölnek, ha az elkerülhető, és akkor sem szívesen teszik. A Világos Oldal Erő-használói az érzelmi egyensúlyból, belső békéből nyerik az erejüket.
A Sötét Oldal a vágyakra, az érzelmekre és a kontrollra épül: követői úgy igyekeznek szabadságot, boldogságot nyerni, hogy az érzelmeiket üldözik, kiteljesítik az egyéniségüket és igyekeznek irányítani a eseményeket, a világot, hogy megszabaduljanak a véletlenektől. A Sötét Oldal követői számára egyértelműen a vágyak, az érzelmek a legfontosabbak, amit filozófiájuk szerint soha nem szabad elhanyagolni, és amint lehet, szabadon kell engedni őket. A Sötét Oldal Erő-használói az erős érzelmekből nyerik az erejüket. A Sötét Oldal idővel elkezdi megváltoztatni az Erő-használó külsejét: először a szeme válik világító sárgás-vörössé, azután ennél látványosabb torzulások jelenhetnek meg- fontos azonban, hogy nem mindenkinél, és nem ugyanolyan mértékben jelentkeznek ezek a változások.
Bár az esetek döntő többségében helytálló a leegyszerűsítés, miszerint a Világos a jó, a Sötét pedig a rossz oldal, ha valaki az intelligens fajok erkölcsi és morális értékei szerint állapítja meg, hogy mi a jó és mi a rossz, rengeteg kivételt találhat. Volt olyan jedi a történelemben, aki úgy hitte, hogy a harmóniát és a békét az Intelligens fajok pusztulásával és az állatok, növények egyeduralmának elérésével lehet csak elérni, de ezeknek a szélsőséges elveknek az ellenére is a Világos Oldalt követte. És volt olyan sith, aki, bár a vágyait és érzelmeit üldözte, és ölt is értük, azok a vágyak egy szebb, utópikus világ létrehozására irányultak- de rengeteg az olyan sith is, aki nem vágyik sokkal többre, mint egy számára különleges valaki boldoggá tételére.
Bár nagyon kevesen vannak, előfordulnak olyan Erő-használók, akik hosszú távon nem tartoznak egyik oldalhoz sem: ezek az Erő-használók folyamatos egyensúlyban tartják a két oldalt, sokszor egymásnak látszólag ellentmondó (de talán egy cél felé mutató) dolgokat tesznek. Nagyon ritka, hogy valaki sokáig megmaradjon ebben az állapotban: mindkét oldal húzza maga felé az Erő-használót, aki előbb-utóbb általában enged az egyiknek. Azok, akik semleges affinitásúak, megtartják az egyensúlyt az érzelmek és a béke, az önzetlenség és a vágyak között.
A karaktere megalkotásakor minden Erő-használónak jeleznie kell, hogy a Világos vagy a Sötét Oldalhoz tartozik, esetleg Semleges beállítottságú. Fontos, hogy bár léteznek a Sötét Oldalon álló jedik és a Világos Oldalon álló sithek, egyik szervezet sem túl toleráns azokkal a tagjaikkal, akik az Erő másik oldalán állnak.

Minden karakter megkapja induláskor az összes olyan semleges képességet, aminek nem nagyobb a pontkövetelménye, mint az ő Erőre tett pontjai; emellett a Világos és a Sötét Oldalhoz tartozó karakterek éppen úgy megkapják azokat a saját oldaluknak megfelelő képességeket, amik megfelelnek a pontkövetelményüknek. A Semleges karakterek csak a semleges képességeket kapják meg, de azok 2 ponttal erősebbnek számítanak az ő kezükben.


Nem mindenki marad örökké ugyanolyan: a karakterek változása befolyásolhatja az oldalt, amihez tartoznak, ez pedig befolyással van arra, hogy hogyan tudja megérinteni az Erőt. A Semleges Oldalról elkerülni bármelyik irányba rendkívül könnyű; könnyebb, mint megmaradni affinitás nélkül, semlegessé válni pedig szinte lehetetlenül nehéz, ha valaki már az egyik oldalt járja. Elég könnyű a Világos Oldalról átkerülni a Sötét Oldalra is: ha valaki a saját vágyait és érzelmeit a harmónia, a béke vagy az élet elé helyezi, és úgy cselekszik, már el is bukott. A Sötét Oldalt elhagyni a Világos Oldalért jóval nehezebb: valakinek, aki a saját vágyait, érzelmeit követte, rendkívül nehéz önzetlenné válnia, valami magánál nagyobb dolgot a vágyai elé helyeznie.
Ha valakinek megváltozik az affinitása, elveszíti az összes olyan képességét, amit az affinitásából nyer: abban a pillanatban, hogy egy jedi a Sötét Oldalra bukik, elveszíti a képességét rá, hogy a Világos Oldalhoz tartozó képességeket használja, ahogyan ez igaz fordítva is. Ez nem jelenti azonban, hogy bármit megkap a másik oldalhoz tartozó képességekből cserébe: azokat is meg kell tanulnia. Ha valaki visszatér az eredeti oldalra, ahol volt, például egy bukott jedi újra megtalálta a fényt, megkapja a képességeket, amiket régen tudott- valójában nem veszítette el őket soha, csupán a képessége veszett el, hogy megérintse a Világos Oldalt.
Az oldalon lehetőség van pontozni a játékosok előtörténetét és hozzászólásait, azt illetően, hogy az olvasó szerint az inkább Világos vagy Sötét Oldali volt-e. Ez ugyan nem befolyásolja a játékosok affinitását közvetlenül, de mind a játékos, mind a mesélő láthatja, hogy a közösség hogyan vélekedik a karakterről. A játékos bármikor dönthet úgy, hogy a karaktere valamiért oldalt vált (persze ha az indokolt), egyes esetekben pedig a staff is jelezheti egy játékosnak, hogy a karaktere már régen elhagyta az eredeti útját.
Vissza az elejére Go down
Ajánlott tartalom




Erő képességek Empty
TémanyitásTárgy: Re: Erő képességek   Erő képességek Icon_minitime

Vissza az elejére Go down
 
Erő képességek
Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Star Wars - Children of the Force :: Közösség :: Tudástár :: Képességek, fegyverek, járművek, felszerelések-
Ugrás: